الاثنين، 24 نوفمبر 2008

وماذا بعد ... !!!


لا اريد الرحيل ... ولكنه ارادني ..

ماتت سبل الوصول .... واصبح اسم الطريق هو المستحيل ...
والعنوان ..... "ابقا قابلني لو وصلت" ....

معاناة في كل نظرة لذلك العالم الزائف ...
وحذار بعد كل ما رايت ان تنظر في مرآتك ... !!

والاغرب عندما يكون اكبر صراع بين الانسان ونفسه هو "الابتسامة"

لا اريد البقاء .... !!!

هناك 6 تعليقات:

B a s o m يقول...

ابقي قابلني لو وصلت

تصدق كل حاجه حواليا بتقولي كده !!!

مالناش غير نقول يارب .. قول معايا يا محمد .. يااااارب

و ان شاء الله خير

Mohammed يقول...

ياااااااااااااااااارب يا باسم
ملناش غيره والله
ربنا يوفقك يا دكتور
واحشيني يا صاحبي

حياتي كلها لله يقول...

السلام عليكم

ليه كده بس علي طول مكتئب كده ....
أم امين فين بقي بكرة القمر يكمل بكرة الحياة أجمل


"نفسي أعرف بتجيب الصور ده منين"

تحيايتي
سلمي

جنّي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا اريد الرحيل ... لا اريد البقاء

فما الحل اذن ؟ حيرتنا وابتسمنا لابتسامتك ..

وكل عام وانتم بخير بحلول عيد الأضحى المبارك

كل عام وانتم على صعيد عرفات
كل عام وانتم من الحجيج
كل عام وانتم من الملبين
كل عام وانتم من المكبرين
كل عام وانتم من المهللين
كل عام وانتم مغفور لكم
كل عام وأنتي حرة يا أمتي

أخوكم سعيد

Mohammed يقول...

دكتورة سلمي
والله مش علي طول مكتئب
دا حتي عشان بتقولو كدة اديكي شوفتي التوبيك اللي قبل ده
بس اهو اللي بحسه بقوله بصراحة
وبكرة حيفضل بكرة شكله ....!!

الصور اصلا عشان انا بشتغل تصميم
فدايما بيكون عندي رصيد صور كبير
بلاقي منه اللي يناسب اي حالة

منورة يا دكتورة وبالتوفيق يارب

Mohammed يقول...

جني ....

نفس الحالة اللي قال فيها منير
انا مش رايح ..
انا مش جاي ..
انا مش واقف حتي مكاني ... !!

غريب الاحساس ده
رفض كل الختيارات ورفض (الرفض نفسه)
الحمد لله انك ابتسمت دي كفاية اوي

كل عام وانت بخير يارب
وبالتوفيق الدائم يارب