الاثنين، 28 يوليو 2008

A moment before finally

لحظات قليلة فقط احتاجها ليتخذ قراره .......
ثم صرخ .... وصرخ وصرخ ...
وخرج الي الشارع يعدو .. كان يعلم انه بقا ثواني قليلة علي التفجير الذاتي ...

لم يعلم غيره كيف يمكن ان يتحول انسان الي قنبلة ..!!!
كانت اقدامه تسابقه علي الطريق ...
ولم يعلم فقط ان (قدره) كان يسبقه ...
وظل يعدو ... ووصل اخيرا لذلك الجبل ولم يكن الوصول لقمته صعب ...
ثم نظر خلفه نظرة اخيرة ...

وقفز ..!!

هناك 8 تعليقات:

dr_samarmar يقول...

هى طبعا لحظة صعبة جدا جدا و مرعبة


بس مش فاهمة ,, ليه؟

بينتحر يعنى؟

بجد مش فاهمة يا محمد هو ليه يفجر نفسه
:)

Mohammed يقول...

لو عرف ليه يمكن مكانش انفجر
يمكن مكانش نط !!!!!!!

منورة يا سمر والله المدونة مفتقداكي

dr_samarmar يقول...

منورة بأصحابها يا محمد


بس عجبنى ردك أوى فى فكر و فلسفة كدا :)

Mohammed يقول...

شكرا ليكي يا رافعة معنوياتي
المدونة ومش بس المدونة
دي كل اسكندرية منورة بوجودك يا دكتورة

فلتيحا الفلسفة

حياتي كلها لله يقول...

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
يارب تكون فاكرني أنا سلمي صاحبة سمر أنا بجد حبيت أشكرك لأنك كنت أول واحد يعلقلي في المدونة بجد ربنا يكرمك و ياريت تبقي تزرني علي طول و تقولي رأيك بصراحة جدا علي فكرة لأنا مبزعلش خالص تقدر تقول علي باردة ولا أقولك متقولش حاجة أنا بس اللي أقول علي نفسي كدة
الموضوع جديد و غريب أوي متهيألي ينفع تكملة و تعملة أجزاء حتبقي لذيذة أوي يعني مثلا رجع في قرارة في اللحظة الأخيرة و شاف أنه مفيش حاجة تستاهل و كدا يعني ربنا يوفك

NeRmO AbDo يقول...

السلام عليكم

ازيك يا محمد المدونه بتاعتك حلوه جدا جدا جدا


واسمحلى انى اضيفها عندى

Mohammed يقول...

dr/salma

شكرا جدا جدا يا سلمي بجد علي الزيارة الجميلة دي

بس والله انا شايف انه مش حينفع تكمل لانه لما نط مكانش راكب باراشوت (ابتسامة)

بس ان شاء الله حكتب حاجة جديدة
شكرا
خالص احترامي وتقديري
محمد

Mohammed يقول...

نرمين

ميرسي جدا ليكي وبجد ليا الشرف انك تضيفي المدونة شكرا بجد