الأحد، 10 يناير 2010

انا وانا ..!!


انا فقط من اعرف من كنت ..

ومن اصبحت ..

من ظن نفسه انه ملاك من ملائكة الحساب ..

يحاسب علي الماضي ..

فليذهب الي الجحيم ..

هناك 7 تعليقات:

ســـــاره يقول...

مالك يامحمد خير في ايه ؟

Mohammed يقول...

مفيش يا سارة :)

من حق كل انسان يتعلم من اخطائه ويتغير للافضل

مش من حق حد بعد كدة يدور علي اخطاءه ويحاربه بيها

:)

ســـــاره يقول...

اصلا مش من حق حد بأي حال من الأحوال انه يتبع اخطاء غيره .. لأن الإنسان عنده من العيوب والأخطاء اللي تخليه يخجل من نفسه

غير معرف يقول...

بلاش عقاب النفس يا محمد

لو قعدت تفكر,هتعاقب نفسك,حتى لو غيرك هو إللي بيعاقب
:)

زاكر,يا محمد

زاكري والله بجد:)

ربنا يهديك :)

Mohammed يقول...

سارة

الحمد لله علي كل شئ

مضا زمن الخجل

وهذا زمن نرفع فيه الرؤوس

والحمد لله


ويارب يقدرني دايما

ربنا يكرمك يارب :)






ايمان

ادعيلي

نفسي اتخرج السنادي

جنّي يقول...

السلام عليكم

ان شاء الله تتخرج بالتوفيق ..

وما دام بكرة الحياة اجمل .. اترك الآخرين من يتكلم يتكلم ولا تعره انتباها ..

تحيتي

غير معرف يقول...

محمد
فيه ايه في موضوع النتيجة؟؟؟؟؟؟